Witryna internetowa, działająca pod adresem www.nacinamyetykiety.pl, prowadzi działalność handlową w zakresie wykonywania metodą nacinania, etykiet samoprzylepnych dla firm i instytucji. Właścicielem jest SEBO s.c. Sebastian Wojnarski, Sylwia Gradoń z siedzibą we Wrocławiu kod poczt. 54-438 przy ul. Zemskiej 24/3. Adres biura: ul. Rogowska 164, 54-440 Wrocław, NIP 894-18-96-151, Regon 930942021. Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia pod numerem 148232 oraz 180798.
Kontakt z biurem : telefon - +48 571-805-302; poczta elektroniczna - info@nacinamyetykiety.pl;
komunikator internetowy gadu-gadu (nr 10354671)
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600
Przyjmowanie i realizacja zamówień
Witryna internetowa www.nacinamyetykiety.pl , zwana dalej "System zamówień", prowadzi sprzedaż hurtową towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz stacjonarnie we Wrocławiu przy ul. Rogowskiej 164. Informacje na temat swojej oferty Firma zamieszcza na tej stronie. Realizujemy zamówienia wyłącznie dla Firm i Instytucji posiadającymi numer NIP oraz REGON.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej !
Zawartość Systemu zamówień nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez Firmę nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Firma, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na naszej stronie www.
W przypadku złożenia zamówienia przez Zamawiającego drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail), momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę naszej Hurtowni (telefonicznie lub e-mailem).
W przypadku złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę do realizacji. Domniemywa się, że Sprzedawca przyjął zamówienie do realizacji bezpośrednio w momencie złożenia zamówienia telefonicznie, chyba że obsługa zastrzegła konieczność późniejszego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W takim przypadku, zastosowanie ma część regulaminu dotyczący zamówień składanych przez internet.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Firma jest informowana o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
Obsługa witryny www.nacinamyetykiety.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w systemie produktów były zgodne z rzeczywistością. Opisy i dane techniczne dotyczące tych produktów oparte są na informacjach otrzymywanych od producentów i dostawców. W przypadku ujawnienia przez odbiorcę błędnych parametrów lub właściwości towaru, bądź ich zmianę przez jego producenta, obsługa niezwłocznie dokona stosownego wyjaśnienia takich rozbieżności. Niezależnie od takiego wyjaśnienia w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty wskazania przez klienta takich rozbieżności ma on prawo odstąpienia od umowy na podstawie pisemnego oświadczenia z jednoczesnym zwrotem zakupionego towaru na Nasz koszt.
Do każdego zamówienia generowana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do odbioru lub dowozu.
Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego realizacji. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem drogą elektroniczną pod adresem info@nacinamyetykiety.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 571-805-302
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Zgoda na ich przetwarzanie i akceptacja niniejszego Regulaminu, są niezbędne do zrealizowania zamówienia i wystawienia dokumentu sprzedaży. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane potrzebne do realizacji zamówienia : Nazwa firmy, adres, adres e-mail, numer telefonu, NIP, REGON.
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
Ceny towarów
Czas i sposób realizacji zamówienia
Zamówiony towar jest gotowy do odbioru lub dostarczony do Klienta w ciągu 1-3 dni roboczych.
Formy płatności
Zwroty i Reklamacje
Zwroty:
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru.
W przypadku o którym mowa powyżej, Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu pełnowartościowego towaru nie później niż w terminie 14 dni od daty pisemnego odstąpienia od umowy.
Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.
Reklamacje ilościowe i jakościowe:
Kupujący ma prawo zwrócić towar wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z umową.
Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę pod numerem telefonu +48 571-805-302 lub drogą elektroniczną pod adresem info@nacinamyetykiety.pl, załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.
Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni.
Polityka prywatności - Dane osobowe
Dane zbierane podczas innych czynności:
W czasie gdy przesyłane są dane z formularza:
a) kontaktowego - przekazujecie nam Państwo swoje dane, takie jak: imię, nazwisko, adres IP, adres email itp.
b) dodania strony do katalogu - przekazujecie nam Państwo swój adres IP
Postanowienia końcowe
Adres siedziby jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.
Niniejszy regulamin jest częścią treści umowy kupna - sprzedaży zawieranej przez Nas z zamawiającą Firmą . Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między SEBO sc a klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy, zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, sąd powszechny.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.